Skarpe priser

100 dages returret

Gratis fragt

Levering: 1-3 hverdage

Skarpe priser

100 dages returret

Gratis fragt

Levering: 1-3 hverdage

KUNDESERVICE

Vi vil meget gerne høre fra dig, hvis du har et spørgsmål om størrelse, kvalitet, farver eller andet... Vi er super søde og rare og vil meget gerne hjælpe :-)

 

Skriv til os! hej@billigesokker.dk

Ring til os! 25116013

Mandag - fredag 8 - 22

Weekend 10 - 16

 

Du kan returnere varer, som du har købt hos os.

På denne side kan du få en returseddel til din returpakke.

På kvitteringssiden kan du hente din returseddel og pakkelabel. Retursedlen og din  pakkelabel vil også blive sendt til din angivne e-mail adresse.

Når vi har modtaget din returpakke, så vil vores kundeservice behandle den hurtigst mulig. Såfremt at din returordre opfylder betingelserne for retur, så sørger vi for at refundere dit køb.

https://retur.pakkelabels.dk/billigesokker

Oftest stillede spørgsmål

Kan jeg ændre indholdet af min ordre?

Hvis vi ikke har pakket din ordre, kan du ændre den. Vi pakker hele dagen, så du skal sende ændringen på hej@billigesokker.dk hurtigst muligt, for det kan lade sig gøre.

Hvordan returnerer jeg varer til jer?

Skulle du fortryde købet, har vi på Billigesokker.dk evig returret. Hvis du fortryder dit køb, skal du returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som da du modtog den. Fragten er gratis.

Brug følgende link for at få en gratis returlabel: https://retur.pakkelabels.dk/billigesokker

Beløbet vil blive krediteret på din konto indenfor 7 dage, og du bedes vedlægge navn, adresse og ordrenummer.

Såfremt du ønsker beløbet tilbage, sender du os blot en bekræftelse på, at du ønsker dine penge retur. Når vi har modtaget varerne retur, vil vi starte en tilbageførsel af det aktuelle beløb.

Hvordan sender i jeres pakker?

Vi sender vores pakker med PostNord. Vi sender som udgangspunkt vores pakker til pakkeboks eller posthus. Der kan tilkøbes, at pakken leveres på en adresse.

Du vil modtage en SMS og e-mail når du kan afhente din pakke på valgte posthus eller pakkeboks.

Der mangler noget i min ordre

Desværre kan der ske fejl. Hvis du har modtaget din ordre og der mangler en vare, så kontakt os venligst og vedlæg dit ordrenummer, så vil vi undersøge sagen.